25 oktober 2013

Mobben til Arbeiderpartiet:

Det er mange dyktige, samfunnsengasjerte bloggere og skribenter på nett- som belyser sider som journalister i de politisk styrte avisene ikke rører ved. Jeg vil på denne bloggen trekke frem endel slike, som er verdt å lese og reflektere over. Den dobbelmoral, den heksejakt og det hykleri som herjer samfunnet- jeg liker det ikke! Jeg har også flere stalkere blant Stoltenbergs hirde, som lever sitt liv for å produsere skittpakker om meg og andre de misliker de politiske ytringene til. Mobben til Arbeiderpartiet er betalt av partiet og teller 2000 stykker. Noen av de viser en tilnærmet sykelig trang til å jakte andre mennesker. Hvilke forbilder er de for barn og unge? En slik, som kaller seg journalist og forfatter har satt flere av "vennene sine" i sving og laget en skittpakke også om meg. Det de forsøker er å stanse andre fra den politiske debatten på nett, ved å karakterdrepe meningsmotstandere og folk som sprer for mye informasjon som ikke tåler særlig av dagens lys for Arbeiderpartiet. Leser man kommentarfelt i skriverier til disse "hjelperne" til Stoltenberg og co, så kommer gjerne nye eller andre opplysninger opp. For de av oss som er aktive i den politiske debatten på nett, så har vi sett søppelproduksjonen fra slike så lenge at den preller av. Ved å google meg så finner man den, ved å søke på navnet mitt. Er man som skribent inne å endrer noe i bloggen, være seg en bokstav eller ord, så vil den på ny komme først på googles søk, når man googler navn. Slik fungerer søkemotorene og slik opererer drittpakkeprodusentene. Den ivrigste mannen som stalker meg, ser jeg på som mentalt ubalansert, så jeg lar det bli med hans jakt, uten å vie denne plass på min blogg.

Ny studie viser at internett-trollene er psykopater.

Her er flere linker verdt å lese:
Det er verdt å lese Raymon Johansens (AP) oppgjør med mobben på nett i Dagbladet. Han bør kanskje vende blikket inn i eget parti og stoppe den bermen som herjer med andre mennesker fra egen politiske side? Legg merke til at Dagbladet har stengt kommentarfeltet for nye kommentarer. Avisen vet å beskytte sine.

Fra kommentarfeltet VG-nett, Barn blir etterlatt i utlandet, kan man se Frank Andreassen strø om seg med sjikane. På grunnlaget til mobben han omgir seg med på nett fra den ekstreme venstresiden har han bestemt at jeg er rasist og høyreekstrem. Man får google meg og se om man kan finne rasistisk fra andre enn disse venstreekstremistene som ser ut til å sykelig trang til å strø om seg med skittpakker. Driver man cherrypicking på nett, så kan man konstruere noen skittpakker som ikke har rot i virkelighet.
Den sosialistiske ideologien ramlet vel her i landet ved siste valg, eller?

Denne siden vil jeg oppdatere etterhvert som jeg kommer over tekster verdt å dele.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.